Subject: Töövõimetoetuse päevamäär alates 01.04.2025
From: Kristi Kõrgema <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 11:45:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et 20.03.2025 kinnitas Vabariigi Valitsus riikliku pensioni 
2025. aasta indeksi väärtuse ning sellega seoses muutub ka töövõimetoetuse 
päevamäär. (Riigi Teatajas: https://www.riigiteataja.ee/akt/126032025015 )

Seoses eeltooduga palume muuta MKM kodulehel olevas töövõimetoetuse 
kalkulaatoris päevamäärad. 
(https://mkm.ee/too-ja-vordsed-voimalused/toohoive/toovoime-toetamise-susteem)

Alates 1. aprillist 2025 on töövõimetoetuse päevamäär 21,74 eurot,  millest 
ühe kalendripäeva toetus on:

•            osalise töövõime korral 57% kehtivast päevamäärast (12,3918 
eurot päevas, keskmiselt 371,75 eurot kuus)

•            puuduva töövõime korral 100% kehtivast päevamäärast (21,74 
eurot päevas, keskmiselt 652,20 eurot kuus).

Kui isiku brutosissetulek töövõimetoetuse arvestamise kuule eelnenud 
kalendrikuul ületab 90-kordset päevamäära (alates 01.04.2025 1956,60 eurot), 
arvutatakse toetuse suurus ümber, vähendades toetust töövõimetoetuse 
maksmise kuu eest summa võrra, mis on pool sissetuleku ja 90-kordse 
päevamäära vahest.

Heade soovidega

Kristi Kõrgematöövõimetoetuse osakond

töövõimetoetuse juht

​Toetame töö ja töötaja leidmisel!

 <tel:614%208281> 614 8281

 <http://tootukassa.ee/> tootukassa.ee

 <http://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa
 <http://youtube.com/tootukassa> ​ <http://youtube.com/tootukassa> 
youtube.com/tootukassa

 <http://tootukassa.ee/>